Мої крихти Дрогобича. Про що зараз пишу?

Тут подаю речі над котрими я працював чи працюю. Правда, хтось скаже, що про плани розповідати, то це Бога насмішити. Але... зараз такий час, що не знаєш, що очікувати завтра. Тому, нехай мої плани (чи те, що я зробив) будуть хоча б на моєму блозі озвучені. 


Олег Стецюк

ПЛОЩА РИНОК: МАНДРІВКА СЕРЦЕМ ДРОГОБИЧА або Вступ до оглядової історії ринкової площі та її будинків



Кажуть, що не можна говорити щось допоки не завершиш роботу. Але чую, та "книга" завершить скоріше мене, ніж я її з 2018 року. Вже є 150 сторінок (поки A4). Це загальна історія дрогобицької площі Ринок та про історію кожного її будинку, хто там жив та що було, інформація зі змінами нумерацій (але за один період є пробіли), +таблиці з родоводами власників (теж не всі) та деяких мешканців від 1784-1939 роки. І завжди вічні правки. Через ковід не вдалося нормально попрацювати в обласному архіві. А ще є Фонд №29 історичного, куди ще руці не пустив свої. Ех... Де взяти той час? Можливо, колись плюну і опублікую, що є. Бо коли почалася війна, то я переживав, що початі книги не допишу і то пропаде. І час не певний, і не заєш, що завтра та після. Ще цікавий момент. Коли просять провести екскурсію містом, то я мінімум говорю про площу, бо "хіба зачепи" і мене, як того Остапа, понесе. Можливо, зроблю колись для охочих суто екскурсію краєзнавчу про історію площі Ринок.

Олег Стецюк

ДРОГОБИЧ. АДРЕСНИЙ РЕТРОДОВІДНИК МЕШКАНЦІВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ (кін. XIX - пер. пол. ХХ ст.)


Почав роботу на цією працею у 2020 році. Наразі книга має тексту на 80 сторінок. 

Олег Стецюк

МАНДРІВКА ДРОГОБИЧЕМ. 
ТУРИСТИЧНИЙ ПУТІВНИК


Путівник вже готовий до друку і мав вийти у 2020 році у видавництві "Посвіт". Але ковід, а згодом війна внесли свої корективи. Книга має 72 ілюстровані сторінки. І, вочевидь, це видання вже не побачить світ. На жаль, не все народжене живе! Книга мала стати другим мною виданим путівником. Адже першій мій туристичний путівник "Локальна мандрівка Дрогобичем" (2016, 128 сторінок, тираж 500 екз.) мала свої погрішності, які вже виправив у короткій версії. 


Олег Стецюк

ГОТЕЛІ & КАВ’ЯРНІ, цукерні, ресторації ДРОГОБИЧА. 
Оглядова історія

Історією передвоєнних закладів Дрогобича я зацікавився ще у 2015 році. І, спершу, все виглядало як стаття на кілька сторінок. Згодом, у 2018 році, став статтю доповнювати. Можна вже видати брошуру, але на книгу повноцінну ще замало в мене матеріалів. Першою робочою назвою була "Історія дрогобицьких кав'ярень і ресторацій". Далі формат вирішив розширити і до готелів. Планував ще у книзі інформацію подати і про дрогобицькі борделі. Однак, на дану тематику обмаль маю матеріалів.  

Олег Стецюк

КРИХТИ ДРОГОБИЧА. 
Малий довідник з короткою інформацією про деяких людей, деякі місця, установи та організації у Дрогобичі [1784-1939] 
(краєзнавчий чорновик)


Процес над цією книгою я ще почав у 2013 році. Я її називаю "кишенькою", де подаю в алфавітному порядку фактаж, що, можливо, колись мені знадобиться. Таким чином за роки в цій "кишенці" назбиралося добряче різної інформації довідкового характеру. Саме цю книгу-чорновик, вочевидь, я видам швидше за інші. 

Немає коментарів:

На платформі Blogger.